یکصدو هفتاد و ششمین جلسه شورای مرکزی برگزارشد

| تاریخ ایجاد:1393/3/17 |تعداد بازدید: 777

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان روز دوشنبه سیزدهم خردادماه  سال جاری با حضور رییس و اعضاء شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد .


در این جلسه پس از سخنان پیش از دستور اعضاء شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها مهندس اکبر ترکان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه ، انتخاب مهندس هادی الماسی عضو شورای مرکزی و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان را به عنوان عضو شورای عالی فنی تبریک گفت و مواردی را جهت پیشبرد اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد .


وی با اشاره به تبصره 3 ماده 11 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان گفت:  تعداد مهندسان پروانه دار باید با نیاز جامعه هماهنگی و تناسب داشته باشد و تأکید کرد ، سازمان نظام مهندسی ساختمان ظرفیت خود را به ارتقاء صلاحیت مهندسان اختصاص دهد .


وی در ادامه افزود : با توجه به ماده 21 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که یکی از اهم وظایف و اختیارات شورای مرکزی همکاری با مراکز تحقیقاتی و علمی و آموزشی و ارائه مشورت های لازم در زمینه تألیف علوم و فنون مهندسی در سطوح مختلف است از اعضاء شورای مرکزی و رؤسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها خواست در این زمینه ارائه طرح نمایند .


همچنین در این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر و ارائه توضیحات توسط دکتر قناعت خزانه دار و عضو شورای مرکزی ، بودجه سال جاری شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با اکثریت آراء با هدف ارائه و تصویب هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ؛ تصویب شد . 


در ادامه این جلسه ،  بر اساس نظام نامه نحوه تشکیل گروه ها و کمیسیون ها ، در این جلسه بر اساس نظام نامه نحوه تشکیل گروه ها و کمیسیون ها ، اعضاء گروه های تخصصی هفت گانه نظام مهندسی ساختمان پس از بررسی تعداد دو برابر اعضاء و تعیین 9 نفر عضو گروه تخصصی هر رشته توسط هیأت رییسه ، توسط مهندس ولدان عضو هیأت رییسه شورای مرکزی ، ارائه و پس از تبادل نظر و اعلام نقطه نظرات حاضرین ، توسط اعضاء حاضر در جلسه با اکثریت تصویب رسید .


در پایان این جلسه مهندس رمضانی مسئول دبیرخانه دائمی اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، گزارشی از فعالیت ها و کارهای انجام شده توسط این دبیرخانه در خصوص برگزاری هفدهمین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ارائه کرد .


در این جلسه با پخش نماهنگی یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گرامی داشته شد .



نظرات ارسال شده

ارسال نظرات

ارسال نظر

باز خوانی

کد داخل تصویر را وارد کنید

ساختمان نظام مهندسی ساختمان رفسنجان