مهندس ترکان : روابط عمومی های سازمان های استانی به مردم مطالبه گری از سازمان را بیاموزند

| تاریخ ایجاد:1393/5/29 |تعداد بازدید: 803

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان ها گفت : روابط عمومی استان ها با روشن ساختن افکار عمومی ، مردم را برای اجرای قانون و ارتقای کیفی ساخت و ساز آگاه کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی ، مهندس ترکان با بیان این مطلب گفت : مهمترین نقش روابط عمومی در سازمان ها ایجاد ارتباط سالم و منطقی بین هسته مدیریت و محیط خارج از سازمان و مخاطبان است.

وی با اشاره به خط مشی سازمان که در هفدهمین اجلاس هیات عمومی در تیرماه به تصویب رسید ،افزود :  هدف اصلی تاسیس سازمان نظام مهندسی را تبیین می کند اما نمی توان همه این موارد را به یک مطالبه اجتماعی تبدیل کرد، لذا باید یک مورد را به جامعه معرفی کرده به صورت مطالبه درآوریم تا بقیه موارد نیز محقق شود.

رییس سارمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت : مسکن در ایران به عنوان یک پس انداز و پس از سال ها تلاش و کوشش و تجمیع سرمایه خانوار عنوان می شود ؛ حال اگر این خانه به جای اینکه 100 سال عمر کند 30 سال دوام داشته باشد ، این سرمایه های مردم است که به خطر می افتد.

وی اذعان داشت : لازم به ذکر است که در کشور ما از همان مصالحی استفاده می شود که در دیگر کشورها مورد استفاده است اما ساختمان های ایران تنها یک سوم متوسط جهانی عمر می کنند و این همان مطالبه ای است که مردم باید در خصوص آن آگاه شوند و سازمان نیز در برابر مطالبه مردم پاسخگو باشد. دفاع از حقوق بهره برداران از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان است .



نظرات ارسال شده

ارسال نظرات

ارسال نظر

باز خوانی

کد داخل تصویر را وارد کنید

ساختمان نظام مهندسی ساختمان رفسنجان