نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای حضور در بازار های جهانی

| تاریخ ایجاد:1393/5/20 |تعداد بازدید: 671

پیام رییس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور به چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بسمه تعالی

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که محلی برای ارائه آخرین دستاوردها و فن آوری های صنعت ساختمان نوآوری‌های کالا و خدمات این صنعت است ، فرصتی مغتنم برای گردهمایی دست‌اندرکاران بخش‌ خصوصی و نهادهای دولتی و عمومی جهت تبادل نظر و انتقال تجربیات و شکل گیری تعاملات کسب و کار می باشد .

 ارتقای کیفیت ساخت‌وساز در کشور و استفاده از مصالح استاندارد که افزایش عمر ساختمان و صرفه‌جویی انرژی از دستاوردهای آن است، از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام‌مهندسی ساختمان می‌باشد لذا برگزاری چنین نمایشگاه بزرگی با ارتباط بیشتر و تنگاتنگ با متولیان ساخت‌وساز از سوی برگزارکنندگان می‌تواند زمینه‌ساز تجلی آن اهداف در جهت حفظ سرمایه‌های ملی و احیای حقوق بهره‌برداران ساختمان گردد. همچنین این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ساز معرفی توانمندی‌های مهندسی در عرصه بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی شود.

با امید به برگزاری هدفمندتر این نمایشگاه در سال‌های آتی و با تشکر از کلیه مسئولین برگزاری نمایشگاه که ایجادکننده فرصت‌های لازم برای ارائه‌دهندگان کالا و خدمات جهت مشارکت‌های اقتصادی هستند، از درگاه الهی توفیق روزافزون را برای همگان خواستار و خواهانم.

                                                   اکبر ترکان

                                                         رییس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور



نظرات ارسال شده

ارسال نظرات

ارسال نظر

باز خوانی

کد داخل تصویر را وارد کنید

ساختمان نظام مهندسی ساختمان رفسنجان