تقدیر و تشکر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

| تاریخ ایجاد:1393/4/8 |تعداد بازدید: 765

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی ، مهندس اکبر ترکان در بیانیه ای مراتب تقدیرو تشکر خود را از تمامی مشارکت کنندگان در اجلاس هفدهم سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان داشتند:

هواللطیف

 اجتماع نزدیک به هفتصد تن از برگزیدگان جامعه مهندسی سراسر کشور برای طرح و بررسی مبرم‌ترین مسائل پیش‌روی صنعت ساختمان کشور رویداد مهم و یگانه‌ای است که همه ساله به همت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در یکی از استان‌های کشور اتفاق می‌افتد و هفدهمین دوره آن در سوم و چهارم تیرماه سال جاری در شهر تهران بر گزار شد. اجلاس تهران که در محل سالن اجلاس سران و بر پایه قانون و سنت سال‌های گذشته برگزار شد درپی ایجاد پنج تغییر در شیوه های مرسوم گذشته بود :

 نخست اختصاص افتتاحیه با سخنرانان کاملاً مربوط به فعالیت‌های نظام مهندسی و اجتناب از سخنرانی‌های تشریفاتی؛

دوم کاستن از تعداد کمیسیون‌های کاری و تخصصی برای افزایش بازده با مشارکت تعدادبیشتری از صاحب نظران؛

سوم  تبدیل خط‌مشی‌های هفده گانه به تم و زمینه اصلی اجلاس

چهارم دعوت از شهردار تهران به عنوان مسوؤل کنترل ساخت و ساز در شهر مرکز اقتصادی -سیاسی کشور با جمعیتی نزدیک به 20 درصد باشندگان کل کشور و کلیه تشکل ها و صنوف مربوط به صنعت ساختمان ؛

پنجم تبدیل قطعنامه پایانی به «سند گزیده تصمیمات کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی» که برای جلسات کاری عنوان مناسب‌تری از قطعنامه می‌باشد. امید است این تغییرات ، اجلاس هفدهم را به نقطه عطفی در روند برگزاری اجلاس هیات عمومی در اسلهای پیش رو تبدیل کند.

دراینجا ضروری است از تمامی رسانه ها و خبرنگاران و اصحاب قلم و دوربین که با حضور در اجلاس هفدهم به انعکاس وقایع و برنامه‌های آن پرداخته و طیف مشاوران و حامیان اجلاس هفدهم را از تعداد حاضران در اجلاس به جمعیتی چند برابری تبدیل نمودند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آوریم.

هرچندنظم و تدارک این اجلاس بدون تردید علاوه بر برنامه‌ریزی‌های هیات رئیسه  مرهون و مدیون زحمات هیات برگزاری اجلاس، روابط عمومی شورای مرکزی و زحمات قابل تقدیر کارکنان شریف شورای مرکزی، رئیس هیات مدیره و کارکنان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بوده است؛ اما پرباری نتایج آن محصول مشارکت جدی تمامی شرکت‌کنندگان در اجلاس اعم از اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره‌ها و شوراهای انتظامی سازمان‌ استان ها و مدیران کل ستادی و استانی وزارت راه و شهرسازی و کارشناسان مدعو و مشاوران شورای مرکزی در بحث‌های گسترده‌ فنی و حرفه ای بوده که ما حصل این اجلاس رانسبت به گذشته در جایگاه بالاتر و ویژه ای قرارداده است.

همانگونه که صدای رعد و درخشش برق و بارش رحمت و طراوت و زندگی از برخورد ابرهای باران‌زا بوجود می‌آید، به یقین زایش اندیشه‌های نو و طرح‌های مبدعانه و راهگشای آینده تنها از برخورد اندیشه‌های صاحب‌نظران و تعاطی آراء آنان با یکدیگر خلق می‌شوند. از اینروست که وظیفه برگزارکنندگان اجلاس و پشتیبانان آن تنها ایجاد فضایی مساعد و آرام برای این تبادلات اندیشه‌ورزانه بوده است اما محصول باروری و باززایی اندیشه‌ها وابتکارات که در قالب اسناد اجلاس، دربردارنده راه‌کارهای حل مسائل متعدد و پیچیده مهندسی و نیز ساخت و ساز کشور و حرکت پایدار بسوی آینده است، متعلق به تمامی شرکت‌کنندگان در بحث‌های اجلاس است. تقدیر و تشکر ما تقدیم همگان باد، هم برگزارکنندگان وپشتیبانان و هم شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان طرح‌ها و پیشنهادات و مصوبات.

 

مهندس اکبر ترکان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان

پنجم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و سه



نظرات ارسال شده

ارسال نظرات

ارسال نظر

باز خوانی

کد داخل تصویر را وارد کنید

ساختمان نظام مهندسی ساختمان رفسنجان