نشست خبری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد

| تاریخ ایجاد:1393/3/27 |تعداد بازدید: 697

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، در آستانه هفدهمین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، نشست خبری مهندس اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان امروز سه شنبه بیست و هفتم خرداد از ساعت 10 صبح در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد .

در این جلسه که با حضور بیش از 50 خبرنگار حوزه صنعت ساختمان برگزار شد ، مهندس اکبر ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ، هیأت رییسه شورای مرکزی ، مدیرکل دفتر تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی ، مسئول دبیرخانه دائمی هیأت عمومی و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز حضور داشتند که به سوالات خبرنگاران در موضوعات مختلف پاسخ گفتند .

مهندس اکبر ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در آستانه هفدهمین اجلاس هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد گفت : هفده خط مشی کاری و راهبردهای عملی در سازمان نظام مهندسی ساختمان در نظر گرفته شده است که با توجه به راهبردهای اساسی در این خط مشی سازمان نظام مهندسی به بالندگی حرفه ای و بهینه سازی جایگاه کنونی خواهد رسید .

وی با توجه به بند اول این خط مشی که تقویت و توسعه فرهنگ و ارزشهای اسلامی در معماری و شهرسازی می باشد افزود : بند اول خط مشی کاری و راهبردهای عملی در سازمان نظام مهندسی ساختمان از تأکیدات مقام معظم رهبری می باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان کرد : پس از ارائه خط مشی به هیأت عمومی اجلاس هفدهم برنامه ریزی اجرایی آن در دستور کار شورای مرکزی قرار می گیرد .

مهندس ترکان افزود : بدون تردید حرکت به سمت آینده باید به گونه‌ای باشد که بتواند علاوه بر تامین حقوق بهره‌برداران دستیابی به جایگاه واقعی مهندسان و بهبود کیفیت خدمات مهندسی را تضمین کرده و نظام مهندسی ساختمان را با آخرین تجارب و یافته‌های حرفه‌ای متاثر از فناوری ها پیوند دهد .

پس از صحبت های مهندس ترکان ، اصحاب رسانه سوالات خود را در خصوص ، مبحث انرژی ، مهندسان ناظر ، شناسنامه فنی و ملکی ، بافت فرسوده ، تشکل های مهندسی ، صدور خدمات مهندسی ، مسکن مهر ، مناطق آزاد ، یکپارچگی نظامات فنی و اجرایی مهندسی ، نحوه قراردادهای ساخت ، نحوه همکاری دولت با سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح نمودند و به صورت کامل پاسخ داده شد .



نظرات ارسال شده

ارسال نظرات

ارسال نظر

باز خوانی

کد داخل تصویر را وارد کنید

ساختمان نظام مهندسی ساختمان رفسنجان